1April !

I fredags gjorde jag min sista dag på MODA. Kändes sorgligt. Kommer verkligen sakna den salongen och människorna!
Tur jag ska umgås med jess & hannah efteråt ändå!!
Kvällen bestod av hockey och käk på killingen och umgås med lite kilsfolk :) trevligt de!
Lördagen, en fika och lite shopping på stan med Tina. Mycket mysigt. Alltid lika mycket att prata om.
Sedan bar det av till kil igen på lite tjejmys. Tjejgänget skulle träffas och fira Sofie som fyllt år. Paketöppning mat och massa skvaller :)
Myste med Alice och kika på veckans BB.
Sofie fick en underbar locklotion av mig från Kevin Murphy. Den är lite som filmjölk i konsistensen. Man kan krama upp grymt snygga lockar med den and be sexy som det står på ;) det blir inget stelt eller krispigt av den och allt ser väldigt mjukt och naturligt ut!! Ingen wet-look liksom! Den gillas.
+ att hon fick en telefon-plånbok typ. Himla praktiskt!

Idag söndag. Och jag vaknar pigg och Obakis!! Hur underbart är inte det? ;)
Tråkigt bara att allergin slår till nu och man blir hängig av det.
Men har bunkrat upp med antihistaminer för fullt nu.

Imorgon börjar jag på nytt jobb!! Spännande :)!!
Efter tre ganska slitsamma år och oroliga eller rätt otrygga år som frissa ska jag nu få fasta tider, fast lön och något tryggare jobb!
Fast once à hairdresser, always à hairdresser !! <3 kommer förmodligen aldrig sluta vara det. Bara avlasta lite :)

Och så vill jag tillägga att osäkra killar är sjukt oattraktivt!!
Dålig självbild och självkänsla? Vilsen ända in i själen?
Då är du ingenting för mig. Bläk!

Ha en mysig söndag allihopa :) det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0