Firework

Haft brandövning på jobbet idag. Nyttigt som faan. Aldrig gjort detta förut.
Lärde oss HLR. Och fick känna vad skillnad det är på vuxen och barn. Massa bra info. Test på docka, på tid. Sedan fick vi släcka eld med olika brandsläckare. Och även släcka en docka som brann med hjälp av en kvävfilt.
Nyttigt som bara den. Själv har jag grym respekt för eld.
Och det bör man ha !!
Ska införskaffa en brandsläckare till mitt bo också. Tänk om!! Och inte kunna släcka det. Panik.

Gillar gänget på mitt nya jobb. Roligt att arbeta med båda sorters kön och blandade åldrar! Jag är minsta tjejen, vilket dom har lite roligt åt. Men de säger att det blivit bättre stämning i gruppen sedan jag kom.
Det värmer. Man blir lite som en familj ju! Och jag känner mig himla bekväm med alla.
Fått mig nya arbetsbyxor. Fick ju specialbeställa eftersom jag är bland de mindre människorna som använder servicebyxa. Helly Hansen brallor. Som de så snällt döpte till hello kitty ganska så direkt. Haha.
Första gången jag har arbetskläder. As skönt verkligen! Spar tid på morgonen ;) och massa egna kläder.
Fått 'verktyg', bil, företagstelefon, tankkort och massa annat som man behöver. Aldrig haft förut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0