Kunde inte passat bättre

Nu sitter den på plats. Som jag har längtat ! Bara lite små finish till veckan så är jag helnöjd. Gruvlig smärta vill jag lova. Men med tanken på resultat och mening, bet jag ihop. Snälla Goa jessica var med mig som stöd. Fotade och nöp mig i benet när foten ryckte upp lite för mycket.
Ångrar det inte en sekund.
Orden har en stark betydelse för mig. Då jag alltid vill ändra på saker som inte går, och har svårt att acceptera vissa saker.
Jag har vunnit ett val. Och bestämt mig för att stänga ute allt det där som jag blir ledsen av.
Och placeringen är bara såå nice !!

Give me the strenght to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0