Fredag night.

Salongen öppnade sina portar nio imorse som vanligt, sedan har allt bara runnit iväg. Och vips var man klar för idag :)

Städat en sväng här hemma inför imorgon. Fest på G! Och det.. Mina vänner, behöver jag nu.

Slog i sönder min tvålkopp på handfatet imorse, måttligt trött. och efter det ännu tröttare! (på mig själv)
Häromdagen slog jag även sönder muggen som är lika dan fast till tandborstarna. Kul ! ..
Och allt jag tar i idag tappar jag. Värdelöst!

Verkar inte bli någon dator denna månaden ändå kanske. Eftersom äckel skatten kom på bilen nu såklart.
Skulle jag arbeta helt i Karlstad skulle jag sälja den där bilen helt åt fan!
Just info!

Ska på dop imorgon på förmiddagen. Har fått en till kusin :) en liten Julia !
AALLAA föder onge nu.

Sjukt sugen på sushi ! Älskar verkligen det.
Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Bjuder på en bild från sommaren -11. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0