Nattaaa

Är med i en tävling nu om en jävligt snygg jacka !! Vill verkligen ha den. Men det ville cirka sisådär 300 pers till. Nåja. En minimal chans är ju bättre än ingen alls i vilket fall.

Var på dator-jakt förut med Tina. Hon är bra att ha med sig när det gäller shopping. Hon är bra på att pruta ;-)
Är i stort behov av en ny dator och en söt datanörd har nu lärt mig ett och annat och talat om vad just jag ska ha.
Nå ja. Vi får väl se när lönen kommer om det ens är möjligt i mars månad.

Min bror fyller för fasen TJUGO ÅR nästa vecka !! Lilla lilla prutten.
Kommer ihåg när han var typ 2 och jag tryckte ner honom i min docksäng samt vagn. Söt ! Men sen fick han en jäkla stark egen vilja och då var vi inte riktigt överens när jag ville leka. Typiskt :)
Han har gett mig lite förslag på present. Men skulle vara så kul om jag kom på något bra-roligt-jävligt otippat-vettigt åt honom!
Förslag TACK !!! Ruggit dåligt med kommentarer i den här bloggen nu hörni :)
Ursäktar mina svordomar. Lite på det humöret nu. Taggig liksom!

Lite sömn vore bra nu. Imorgon ska jag först på typ kurs med Kevin murphy! Gå igenom alla produkter och pröva på modell och lite sånt kul. Sedan vidare till Moda för lite mer new info från ännu ett märke, Paul Mitchell.
Är som en svamp nu. Tar in allt och vill vara med på allt! ;)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0