Baby

Riktig myskväll igår !
När jag slutat hade älskling vart och handlat maten, vi lagade iordning lite nachos och sedan blev det bio :) den var helt okej !

Vi ska strax göra oss klara och dra ut en sväng. Kolla lite affärer :)

I eftermiddag är det dags för baby shower hos Sofie ! Ska bli mysigt. Har inte riktigt förstått vad fort tiden går och att den efterlängtade lilla sötnosen snart ska komma ut till oss :)
Får träffa mina tjejer sen, det ska bli kul!
Jag & Anna planerar lite vin och eventuellt utgång senare ikväll också.
På tiden att vi dammar av våra lurviga nu!

Hade en intressant diskussion på jobbet igår. Jag & Jessica startade det hela.
Det påstås att ingen snöflinga någonsin är den andre lik. Att ingen kan bli lika dan som någon annan. Men det tror vi inte alls på! Vad tror ni?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0