Calm down

Låg i soffan igår och kollade på en bra film. Helt i min ensamhet med alla tusen ljusen tända i mitt lilla bo :) rätt skönt att bara vara.. Men så fick jag frågan om jag inte skulle komma ner på stan. Äsch what the heck. Drog på mig lite make och bikade ner. Dansar aldrig nykter, men igår! Dansade dansade och dansade. Mötte upp Ola först. Snackade och lyssna på go musik på cazanova. Sedan gick vi vidare till tempel. Där jag mötte upp Johanna och Walle också :) jag & Johanna dansade oss trötta. Shit vad kul det var. Varmt satan! Släppte loss helt. Nykter! Haha. De andra var bra runda under fötterna. Johanna har jag träffat några gånger nu. Alltid glad. Superkul människa! Från Orsa. Pratar så gött. Sen hem till sängen för skämhetssömnen :) Fick sovmorgon imorse igen. Superlyx. Drog igång grovstädning !! Behövdes :) nu i em har jag vart ner till kmti och tränat. Sammanlagt cyklade jag 30 min, 15 uppvärmning och 15 avrundning efter passet. Körde 60 min Lift it. Eller body pump som det heter på en del andra gym. Grymt kul. Uj vad jag saknat detta. Så nu jäklar ska detta bli en vana. Får träningskort utav JOBmeal på KMTI nu. Råbra verkligen. Ätit mat med mamsen nu på kvällskvisten och kollat solsidan. Totalt slut nu. Tidig kväll får det bli. Imorgon drar en ny fullspäckad vecka igång !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0