Cirkel mix

Bokade mig på cirkel mix. 60 minuter kämpa och svett utav dess like. Men allt gick av bara farten för fy fan vad roligt det är. 10 olika 'stationer' styrka varvat med kondition. Majfuckinggod. Hade redan träningsvärk. Plus en vältränad ledare som sprang runt och peppade. Till dyngbra musik. Vissa gym har så himla gammal musik att man liksom inte blir taggad. Kom på ett spinningpass en gång med ABBA som tema. Men va?! Det passar sig liksom inte att ta sig igenom i 60 minuter. Än så länge tok-nöjd med kmti. Påvägen hem öppnade sig såklart himlen. Satt och trampade på cykeln i en hel kvart hem och svor för mig själv. Dels för min trötta kropp. Dels för den förbannade biljäveln som krånglar ständigt. Och så såklart för Sveriges pissväder !! Kallt och blött. Fixat matlådor, duschat och haft sällskap till kvällsmaten. Så det var min dag. Imorgon får jag snålskjuts av Hannes till worket, vilket betyder minst en kvarts längre sömn :) mmmmmm. Natta med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0