Fredag hela dagen

Underbart. Haft sådan fredags-glädje idag.. Fast än jag ska upp och jobba imorgon igen. Då blir det salongs pyssel med stammisarna :) Direkt efter jobbet idag drog jag ett Lift it pass på gymmet. Sjukt kul som sagt och bara väntar med iver på att det ska resulteras! På jobbet frågade dem ifall jag var dum i skallen. Nej? Jag är van att jobba till minst sju i vilket fall, tidigare, när jag jobbade på salongen. Så att avverka en timma på gymmet mellan 17-18 är peace of cake ju!! Och hur underbart är det inte att lägga sig på kvällen och känna att man kört slut på kroppen? :)) Sedan kom mamma och hämtade hem mig till Kil. Ätit mat och myst lite. Blev med Madde till Sofie och Alice någon timma också. Underbara unge :) Nu är jag nerbäddad. Med popcorn!! Hör på fan. Sugen på salt.. Och popcorn. Vad mycket mer man äter när man är aktiv :) hungrig! Godnatta med er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0