Rotar!

Jag är en människa som alltid ska överanalysera allt! Känner jag något, besvikelse, glädje, oro, smärta.. What Ever så måste jag alltid rota fram.. Varför? Bra egenskap. Men ibland önskar jag bara att jag vore en mer simpel oansvarig människa som följde med strömmen bara. Jag är 23 år men ibland känner jag mig som 43. Självständig är jag! Vill alltid ha kontrollen över mig själv och allt som händer runt omkring mig. Och när jag tappar den kontrollen eller märker att jag kanske behöver andras hjälp lite för mycket eller inte klarar att lösa något utan att bli upphakad på någon annan människa, så mår jag dåligt! Alltid lärt mig att man får fan lösa allt själv för att det ska gå vägen. Oavsett vad. Och den här förbannade bilen som kostat mig skjortan och allt där till... Den suger fan musten ur mig. Att behöva be någon om hjälp så ofta.. Bli istortsett strandsatt så fort den krånglar. Och samtidigt ruinerad.... Tappar luften nu. Orkar inte! Önskar jag hade ett par stödhjul någonstans nu. Men jag ska allt klara detta ensam med. Bara fixa detta sista, sen ska den veck! Så fort jag sagt så.. Så kommer det något nytt fel. Helt sjukt! En förbannelse över mig och bilen? Aldrig varit med om dess like. Önskar jag kunde ignorera detta! Låta någon annan lösa det och betala det och fan gå och köpa mig ett par dyra snygga skor istället. Eller ett par jeans. Det skulle göra mig glad! En del gör så.. Hur fan går det till? Det funkar aldrig för mig... Nu ska jag snart till gymmet. En timme Lift it ! Uh vad ilskan ska få ånga ur mig. Ska trampa lite extra på cykeln också.. För att jag kan. Hoppas det spöregnar lite också. Uuu vilken bitterF jag är idag. Hoppas eran dag är bättre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0