Tisdag.

Är så himla skönt att dagarna går så fort! Lämnade in datorn efter jobbet idag. Inga problem. Nu får jag bara vänta allt från två veckor till fyra innan jag får tillbaka eller får en ny. Värt! Jobbade på Kharma ikväll. Gjorde Eva snygg! :) sedan handlat och fixat mat och städat. Emma kom förbi. Söta unge började vika all min tvätt i väntan på mat. Så skönt med sällskap! Var tvungen att ta mig en dusch. Hon skulle under tiden öva på att vara ensam i lägenheten tyckte hon. Haha. Hon vill bo här när jag flyttat ut. Imorgon is gonna be a good good day ! TTYL.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, gosing! Behöver öva mer tror jag;) Imorgon kommer bli en riktigt bra dag!!

2012-07-11 @ 02:42:41
URL: http://www.emmathomann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0