You can't fight faith

Kloka ord från världens klokaste man! Som jag kan sakna att prata med ibland. Helgen då. Varit i kil sedan i fredags när mamma hämtade mig. Himla mysigt! Mamma har bäddat åt mig, fixat mat och varit mitt sällskap. Så skönt! Igår jobbade jag som sagt. Hann med hur mycket som helst. Som vanligt blir det ont om tid till mig själv senare. Men fixade till mig lite och drog på mamma-dotter-mys. Jag Sofie Millan & Madde med våra kära morsor ! Efter grillat och vin begav vi oss vidare. Först mellan-landning hos Johan, sedan ner till fryken. Var väl.. Okej. Kul att träffa en del känt folk. Men en del är bara så tragiska! Och instängda i sin bubbla i det lilla samhället så de ser liksom inte vad som är tragiskt och inte. En del var så fulla att de inte kunde stå. Åt av gammal mat som stod framme som inte ens var deras egna. Slagsmål i det såkallade discotältet. Haha ja and so on.. Stod utanför senare och väntade på bussen som skulle ta mig hem till mamma, tillsammans med halva kil som också skulle med den! Trött kropp.. Dog i soffan sedan inrullad i täcket. Idag har inte många knop gjorts. Ätit mat och efterrätt med mams! Sedan kom Emma, drog till salongen och var lite effektiv. Fixade bort hennes utväxt och klippte bort slitna toppar! Hon tvättade håret på mig också :) Nu ska jag försöka somna.. Inte lätt när man sovit länge idag. Fruktansvärt bitter också! Ingen bil. Ingen dator. Ingen sommar. Cykla i spöregn imorgon igen då. Sugit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0