CAM

Carlstad Alternativ Medicin

Var jag till igår efter jobbet. Behövde en riktig genomkörare av ryggen.
Fick först ligga med en lång varm värmedyna som täckte hela ryggen. slappna av och vila lite.
Sedan kom han och vred rätt mig överallt. nacken, ländryggen, bröstryggen ja you name it. rubbet. Sedan fick jag upp och gå, känna lite. kände mig lätt som en fjäder.
Mycket riktigt var min nacke fortfarande låst - och snee !
Sedan satte han nålar i mig. två i tinningarna och en i vardera fot.
Inte så mysigt. Men det satte fart på blodcirkulationen i varje fall.
Han tyckte jag skulle slappna av och vila lite till. men lätt när man ser två långa nålar peta ut bredvid ögonen. låg och stirrade i taket ett tag. kände mig som Rudolf i sunes sommar med hans stirriga ögon !
Men tillslut blev kroppen tyngre och tyngre och jag avslappnad :)
En gång till ska jag dit, nästa vecka. Sedan är det träning som gäller !

Fanns massa roliga saker man kunde gå på där också. kanske ska pröva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0