Pysmys

Hämtade hem mina ljuslyktor igår som jimpan beslagtagit för en stund.
Himla mysigt ljus såhär i kvällinga !!
Typ kär i silver. Och ljus !! Och vitt.

Fick även en bunt av ett nytt kosttillskott han tyckte jag skulle pröva.
Skulle vara skitbra. Och vad jag kan läsa ser det ut att vara riktigt bra faktiskt.
Mycket blåbär ! som säkert ni alla hört är nyttigt och ska ge förbättrad kognitiv funktion och bättre minne! Det låter helt ypperligt för min del :D

Multivitamin.
Smakar helt okej. Skall ta en shot om dagen.
Finns även fiskolja och en sort till tydligen som man kan kompensera med för att få en extra energi-kick!

Äter alltid någon sort av kosttillskott för att vara på den säkra sidan så jag får i mig vitaminer osv.

Nu diska! Sedan bingen & DH.
Sleep tight vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0