söndag.

Vaknar pigg. fixar frulle och dolar. lägger mig i sängen igen för att jag kan :)
Men gud så rastlööös.. Alla sover eller är bakis idag typ.

Blev en rens av garderoben i brist på annat. behövdes ! Så nu kan man fylla på med nytt fint :) och även se vad jag har för kläder där inne!
Tvättar några maskiner också. Ska fixa krubb.. MEN SEN DÅ?

vad gör alla? hur har man ro i kroppen att typ sova en hel söndag eller inte göra ett skit? önskar jag kunde göra det idag. men då får jag bara ångest för sen är det jobb jobb jobb till nästa lördag.

Var hos goe Jessica igår kväll, såg film åt godis och töla massa ! Kom in på midsommar. LÄGE att spika något nu så man inte står där dagen innan och inte har en susning..
lär ju bestämmas i veckan iaf.
Tittade på 21 Jump street med Channing Tatum. Vill ju bara sätta tänderna i han. i den här filmen var han inte bara klädd i uniform och tok-manlig utan även svinrolig. klart värt att SE ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0