Dont stop belivein'

Glömmer aldrig när vi satt i din svarta woxtune bil och Du vänder dig om och säger,
"Hör här Angelica. goddig bete !! " - upp med näven och diggar. Ner med rutan och tänder en cigg. UT PÅ ÄVENTYR.

DONT STOP BELIVEIN' - Glee Cast.
Den är så himla DU hampe.

Kan bara inte förstå att det idag har gått ett jävla ÅR.
Ett år sedan vi satt på sjukhuset och höll din hand, grät och pratade strunt.
Minns smsen från millan, de skulle lämna nallen från oss och var så glada att de fått komma in på rummet och ge den personligen. Kände paniken, ville också dit !!
Åkte dit. Glömmer aldrig den kvällen.
Att få pussa dig hejdå, helt sjukt. Vi skulle inte behöva se våran glädjespridare så tagen av den lömska sjukdomen. DET ÄR INTE RÄTTVIST.

Ikväll åkte vi ut till graven. Berättade lite saker för Hampe. Och drog sedan vidare mot sjön. Grillat och myst. Precis sånt där som vi skulle gjort med honom. Han hade haft med dig en låda öl och ett paket cigg. kört bilen ända fram och poppat musik för oss också. det vet jag.

Glömmer aldrig när jag vart på kräftskiva hos sofie.
Blev upplockad av Hampe, skulle få skjuts hem. (Han hade chaufför som vanligt)
Slutade med att vi och några till drog till arvika för lite roadtrip mitt i natten. Där senare J och Hampe kom att prata om ett tjärn i Boda som var så sjukt bra att bada i.
Vi åkte dit. Gick säkert en timma i skogen för att leta efter tjärnet. Jag hade toffor på mig som jag tappade stup i kvarten i all mossa som var klassvåt. Vi skratta så vi höll på att kissa ner oss.
Hampe fick hjälpa mig med skorna hela tiden. tillslut sprang vi i strumplästen och barfota !
Låg träd fällda i hela skogen. fick klättra jävlar. skrattade hela tiden och drack öl.
när det börjat ljusna ute igen och ölen sinade.. Bestämde vi oss för att vända om och leta upp bilen igen.
FÖRSTEN DIT. upp för träd, ned för träd. skratt och skrik.
Påvägen hem var J och Hampe fortfarande badsugna. stannade vid en sjö med brygga. Resten satt i bilen medan Hampe och J sprang på bryggan. J drar sig något så gruvligt på den hala bryggan. pladask ner på ryggen.
HAHA Fy fan vad vi skrattade i bilen. Hejdlöst roligt. tidig morgon. övertrötta och lagom fulla.
EN SÅN DÄR TYPISK - HAMPE kväll.

Finns tusen till sånna här roliga minnen med honom. Han förblir speciell <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0