Mardröm

Vaknade imorse av ont i magen. Trodde först det var extrem bakfylla. Men nu har jag spytt hela dagen. Inte ätit sen igår och bara fått i mig proviva och saft. Men allt kommer upp.
Min största fasa är att spy. Gråter när jag gör det, för så hemskt är det.
Mår hellre illa, tar jordens bakfylla el illamående tre dagar i sträck än att spy en gång.
Usch.
Så jag har bläddrat bland folks statusuppdateringar på fb idag. Någon är på sjön. Grillning. Solar sig. Äter gott och njuter av en solig VARM dag.
Själv har jag legat i sängen/soffan och varvat med att sova 15 min i taget och att hulka. "kört porslinsbuss".

Ligger nerkurad i min onepiece nu och duntäcke och kollar på tv. Kul dag !
Är så förbannat hungrig. Och törstig. Och gnällig !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0