Stekt ägg.

Känner jag mig som! Haha. Solat i stort sett hela dagen. Vart i lite affärer och gjort ärenden.
Inhandlat en del nytt till garderoben också. Sommarfräsha kläder :) och nya solglajjer. Välbehövligt!! Då jag lyckas ha sönder mina favvosar stup i ett.
Kanske visar bilder senare.

Igår var en soft dag ! Orkar inte festa järnet och vara bakis på min enda lediga dag..
Sunt förnuft. Andra kallar det törrt ;)

Nu ikväll ska jag äta med världens bästa mami och mysa lite på morsdag.
Finns fan ingen bättre mamma.
Min förebild och bästa vän.
Hoppas jag får samma relation till mina barn i framtiden, som jag & mamma har :)

God söndag på er männshooor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0