Livets gång.

Hälsade på Farmor Linnea förut. (Pappas farmor)
Igår blev hon 99 år. Vilken otrolig människa! Jag vet vart jag fått min stönighet ifrån. Hon håller i ett tag till.
Skönt att få sitta och prata med henne. Hålla hennes hand och pyssla om henne lite.
Livets gång är ju ändå att dö av åldrande så man får väl acceptera om kroppen "bara" orkar 99 år.
Men önskar så att vi, hon, vore odödlig(à)..

Hon pratar om vad mycket hon vart med om, och att det är tur man inget vet, vad man kommer gå igenom i livet.
Så sant!
Samtidigt som ovissheten kan vara skrämmande.

Avslutade kvällen hos fam Sandberg! Åt mat och pratade. Himla mysigt. Tina, Tinas föräldrar, och vovvarna.
Tycker om er!! <3

Godnatt mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0