So lets set the world on fire !!

Älskar den här låten !!
Inte i något specifikt syfte. Älskar den bara.
Känner mig fri som en fågel. När en dörr stängs öppnas en annan sägs det.
No shit sherlock !

Det sägs också, att när man drömmer att någon dör.. Så väcks något helt nytt i ens liv. Jag är beredd att tro på detta!

Idag kände jag mig stolt. Över det faktum, att jag tagit mig ända HIT!
Från att vaa en osäker, rädd totalt-nedtryckt liten varelse. Som var rädd för att misslyckas eller att inte duga! Hatade att vara mig. Och längtade seriöst till pensionen, vid 22 års ålder.
- Till självständig. Och kanske till och med trivs med att vara just, jag!

Stolt över vissa saker jag klarar av idag. Och att jag lyckats hantera något så sjukt jobbigt och BEARBETAT! Inte baara förträngt.

Välkommen, verkligen, sommaren 2012!!

I fredags stängde jag, på riktigt, ett kapitel av mitt liv. Nu kan jag kalla det förflutet! Och nu behöver jag inte längre bearbeta med någon specifik person det jag gått igenom. För jag mår längre inte dåligt ständigt :)

Tittar på DH på tven, där de har begravning för Mike. Grinar som ett barn här inlindad i filten. Tjena känsligast!

Djupt inlägg.
Men ni vet ju att jag är det emellanåt :)

Ta och lyssna på låten nu..


Kommentarer
Postat av: Mami

Skulle såå gärna lyssna ra...men här ä d tyst=)

2012-04-24 @ 23:20:45
Postat av: Anonym

Haha mamma du måste skaffa högtalare!!

2012-04-25 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0