vunnit ett val!

Bloggtorka.nu - yes, det har vart lite tyst ett tag. men NU en update. 
 
Sedan sist har jag - jobbat som en tok, tränat, haft besök utav hanna, firat påsk och FESTAT !
SAKNAR henne redan.
Hon kom fredag - måndag. Påskhelgen har svishat förbi bara..
Önskar verkligen du bodde här Hanna. Det vore så sjukt kul !

Hanna är en tjejkompis jag lärde känna under min frisörutbildning i Borlänge. Så himla glad över att vi hållt kontakten såhär bra och fortfarande umgås. Hon är bland mina allra bästa vänner !
Nu får det verkligen inte gå ett halvår till innan vi ses !!!

Orkar inte redogöra dag för dag. Men det har vart roligaste helgen på väldigt länge. Mycket god mat, dryck och bra party ! Vi är så himla roliga när vi drar igång. Kollat massor av bilder från BLGE och lyssnat på musik från förr. NOSTALGI - jag älsker't !

Igår iallafall så började jag 7. Skulle iväg till arvika och köra en tur. Servade med Kerstin. Dagarna är så himla bra nu måste jag säga!!
Efteråt drog jag till gymmet och körde BOX 60 minuter. varvat box i cirkelträning. blodsmak i munnen, sockerfall och flås som en häst. JISSES.
But i did it. all for me !

Idag har jag åkt runt i KD med Viktor. Sjuk han. vi har samma humor han och jag. Plus att han är en jävel på att jävlas. Men vi hann allt som vi skulle och jag lärde upp honom saker och han mig. Prata skvaller och drog skämt samtidigt också.
Han frågade mig imorse om jag spelat TETRIS när jag var yngre. Han fick till svar att jag inte orkade lägga min tid på det så mycket. "Det syns!" sa han och tittade in i bilen när jag packade in varor. förstod inte vad han menade riktigt ......
Jag är en mycket organiserad människa, mycket före och efter-tänk. Han är kille ! så det säger sig själv vem som gör vad, bäst !
Han var i vilket fall inte så bra på att bygga tetris av kartongerna heller visade det sig när han satt sig bakom ratten och rattade runt i karlstad centrum. dundrade av kartongerna bak i skåpet (okej, en aning överdriv. men sån är han också!!)

Jag har det bra, vill jag få sagt :)
Klart man är arbetsskadad som frissa och saknar saxarna, MEN jag ska ju klippa i helgen :) JUST for fun. inte för att överleva. Känns som jag gjort ett bra val. Känner mig helt tillfreds by the moment.
Återstår att se hur framtiden formar sig.

Men lev nu, alltid !

Ikväll har jag strosat runt här hemma, städat grundligt och dolat. Målat naglarna och bara haft egentid ! Uj vad man behöver det emellanåt !!
Lyssnat på Melissa Horn från att jag kom hem, till nu. Då om någongång finner jag sinnesro :)
undrar vad den människan gått igenom egentligen, med tanke på alla kloka ord som flyger ur hennes fina mun!
Så lycklig över att jag pallar att lyssna på henne igen. Vart känsligt under en längre tid.
OCH jag har börjat vissla och nynna igen till låtar, när jag kliver ur bilen eller in i tvättstugan eller drar över diskbärget.
LYCKA !! Det artar sig och Anjools är nog återställd fortare än vi trott.

PUSS DA.











LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0