Onsdag.

Ingenting förvånar mig längre. Men jag kunde inte låta bli att bli lite förvånad igår igen, över vad illa du faktiskt gjort allt ännu en gång. Nu finns ingen återvändo. Jag är totaly broken. Du är totaly raderad. Vill bara berätta att Hanna, i Alingsås, är en så grymt bra människa ! Vad har jag gjort för att förtjäna en sån fin vän? Tack snälla för allt du gör för mig. Me love you ! Körde lite terapi igår, pysslade med löshår på Madde :) grymt bra färger och kvalle. Snygga människa!! Och tusen tack för all din förståelse och för att du gjorde mig sällis <3 Love love love


Kommentarer
Postat av: Madde

Finns alltid här <3
Och tuuuuusen tack för hjälpen!

2012-08-01 @ 09:46:48
URL: http://madeleneh.blogg.se
Postat av: Mami

Glöm inte att du är en god vän själv=)Älskar dej!!

2012-08-01 @ 22:53:53
Postat av: Mami

Glöm inte att du är en god vän själv=)Älskar dej!!

2012-08-01 @ 22:54:41
Postat av: Hanna

Ja! Precis! DU är en fantastiskt underbar männscha!! Som vi är tacksamma att få ha i våra liv, glöm aldrig det!!<3

2012-08-13 @ 07:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0