I better shape up!

Kom att tänka på vad fruktansvärt tråkigt det kommer att vara när man bara ska läsa om mitt bittra humör eller vad krossat hjärta jag har just nu.
Så jag ska skärpa mig. Ska slänga in positiva saker som är värda att nämna istället :)

Idag fick jag träffa Tina. Så himla mysigt.
Träffade Sofie & Nicke en sväng på salongen även :)
Och sedan det bästa av allt.. Som jag längtat efter heela dagen - huvudmassage i shampooneringen av Mimmi. Hur underbart som helst! Spänningar i nacken och alla tankar försvinner för en stund och man bara njuter av att få bli ompysslad.
Fixade hennes färg också och fick till en skit fin glammig ton ! Hon är ju så docksöt och passar i ALLT! Håret tål allt och hon går med på att göra ALLT ;-)

Jag har ett tiks.. Att bädda sängen - VARJE dag ! Ruskigt sällan jag inte gör det. Nog för att alltid mamma bäddat allas sängar hemma och man blivit bortskämd med att få lägga sig i bäddad säng på kvällen! Det är inte alls lika skönt att lägga sig i skrynkliga lakan eller ett täcke som legat knökat hela dagen. Haha !
Så nu ska jag snart riva upp min säng och krypa ner.
Så sjukt trött i kroppen och skallen.
Längtar till den dagen då jag vaknar utvilad och pigg igen !!

Skriver om shampoot eller själva märket jag är så kär i när jag sitter vid dator istället. Roligare så :)

Bjuder på en bild av min otroligt söta kusin Julia. Från dopet i lördags :)
Doft av bebis är det gosigaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0