I do.

Nyttig dag. Måste säga att människorna runt mig nu de senaste dagarna verkligen förgyller vardagen, eller livet!
Vart dålig på att skriva, torka helt enkelt.

Kikar på Hollywood fruar - Beverly Hills nu efter ha tryckt i mig massa ris&korvstråganoff.
Det är bröllop, i Beverly Hills. Enormt och så sjukt vackert!
Ni kan tänka er. Där alla ska vara så överdrivna med allt, så mycket det bara går.
Störst tårta, mest blommor, glammigt och så jävla romantiskt.
Undrar om jag någonsin kommer gifta mig?
Har en lite annorlunda syn på giftemål antar jag.
Alla flickors dröm är väl ett Big Big bröllop som kostar multum, en heavy ring och massa bjudna gäster.
Nejnej ska jag gifta mig ska mitt bröllop gynna mig och min man mestadels :) det ska vara påkostat, fast mest på oss och inte för alla gästers skull.
De närmsta, flugna till en strand, få gifta sig i solen och i en härlig sommar/brudklänning, DET kanske vore något.
Drömma måste man få :)
Även om allt sådant kan tyckas vara ruskigt långt bort ännu.

Jag bara älskar orkidéer och liljor !!
Vitt vitt vitt. Love!

Imorgon är det fredag, får se vad den bjuder på. Ska hjälpa Iris med löshåret efter jobbet. Fick till färgen idag, så jäkla bra!! Bilder kan komma imorgon.

Puss då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0