Pannkaka

Känns som att det blivit pannkaka av alltihop.
Orkar inte riktigt öppna mig just nu.
Men det har nog aldrig vart så svårt att slappna av som nu.

Var lite övertaggad för fest igår tror jag. Förfesten hos mig blev hur bra som helst! Synd bara att det inte blev någon sista kväll på månen utan strömmen drogs mot tråkigaste stället i stan. Aldrig mer !!

Fruktansvärt bakis idag. Ångest och hela kittet. Blir nyktert för mig ett bra tag framöver nu. Ska börja jobba upp kroppen igen som ännu en gång helt raserat pga känslomässig utmattning!

Min framtidsbild har nu helt ändrats på bara några veckor. Helt sjukt.

Imorgon är första dagen på resten av mitt liv !! Jag ska ta den med storm.
Godnatt godingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0