prom queen

Tog en powerwalk i solen förut längs Viken och mariebergsviken. Sjukt nice ! musik i örat och lite rens i skallen :)
Vart hos mamma och slängt ihop lite käk. Samt lagt ut min kära balklänning på Blocket. Nu ska den veck, tyvärr. Men kommer aldrig någonsin använda den igen.

Nypris: 4600 kr.
Använd endast en gång.
Nu: 2200 kr.
Kom gärna och prova!

En sömmerska sydde upp den åt mig, efter min kropp och mina mått. Galna ideer egentligen. och galet dyrt för en klänning jag bara använt EN gång. Haha, tack mamma ! som du fått stått ut alla år, med alla idéer.


Annars då, så är det söndag och allt är ganska så trist !
Tänk om ett och annat kunde ljusna upp nu. Saknar lite flow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0