Kors

I taket. Appen funkar igen ! Vad har hänt sedan sist då? Födelsedag. Midsommar. Mittiveckan bus. Båt åk! Bluesfestival. Satt i löshår. Med mera :) Imorse spillde jag ett helt glas berocca över datorn också. Haft rååååå-ångest hela dagen. Ringt siba i panik! Köpt en extern hårddisk. Garderat mig. Imorgon lämnar jag in den.. Medan jag ändå sprang på stan uträtade jag lite andra kul ärenden! Bland annat var jag in till gymgrosisten till sofies pappa, beställde lite nya kläder :D och köpte en shaker. Var in till makeupstore och handlade för presentkort jag fått i present. Presentkort är verkligen hur bra som helst !!! Fick en cykel när jag fyllde år också. Så nu jäklar cyklar jag överallt! Ska även börja cykla bort till jobbet. Svinbra! Snabb update. I det stora hela det jag kom på. Bjuder på några kul pics.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0