Onsdags-unn

Unnade mig en timme spinning. Svetten rann. Värme vill jag lova, och puls! Shiet.. Cykel dit.. Och hem.. Och till och från jobbet. Känns som jag har monster-beff-ben just nu. Gjorde mig iordning efter det och mötte upp Sonja & Charlotte för lite check på stan. Hamnade på frost. Pratade massor och käkade. Så himla goa är ni :) Pratade om allt från livets gåta eller mening till herrskjortor och 70 åringar. Kan bli spännande när det drar iväg. Seriöst.. Jag får inte ihop mina egna resonemang riktigt. Men bara skit i att tänka så mycket så faller nog allt på sin plats tillslut. Godnatt

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/2199012/images/2012/pic_501066159606ee350d000058.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0