Sommarnätter !

Lovely ! Man måste vara lite spontan när man är 23 årig tjej i juli. Eller hur? Stod och hängde min tvätt... Så ringer bäste Erik ! Karlstad har finbesök några dagar från huvudstaden. De hängde nere vid sjön, grillade osv. Fick en inbjudan ! Resulterade i att jag blev med upp till Ingo där de drog igång förfest. Blev påmind om förra sommaren. Mycket fest där. Mycket kul folk ! Mycket galenskaper. Träffade ännu lite nytt folk idag. Älskar sånt !! Jag vill absolut inte bara passa med en viss typ människor. Fascineras av hur olika man kan vara ! Brukar oftast vara ensam tjej bland alla grappar. Inte mig emot. Har lätt för att umgås och prata med killkompisar. Tjejer kan ofta va stiffa eller svåra. Förutom mina då :) Var i vilket fall en kille där som jobbar på Siba. Hur bra?! Han sa att min försäkring täcker och att jag kommer förmodligen få en ny compuutaa :) då släppte ångesten. Bräste hem på min otroligt Goa cykel när resten av gänget skulle till ankan ! Surt. Fast ändå skönt :) Imorgon väntas dubbel-jobb. Fyfan vad jag är snäll egentligen. Godnatt alla :) en bild från helgen, i Åmål. Massa goa, extremt roliga brudar :) ingen den andre lik. Sjukt kul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0