Kvart över läggdags!

Två grislånga dagar. Totalt slut nu.
Äntligen intagit sängen.

Kommer hem till en något instängd lägenhet. Min granne över har fått för sig att sitta och röka dagarna i ända... Så min nytvättade tvätt, mitt hem. Luktar unket !!!!
Jag röker inte själv. Och jag HATAR matoos eller inrökt skunk-lukt..
Så imorgon ska Lundbergs AB få ett samtal från en trött Angie.
Isolering, visste de inte vad det var förr iaf. Heller inte fläktsystem!
Kan inte sova med öppen balkongdörr eftersom nacken är paj efter jag gjorde det sist.
Typiskt !!!

Slitit på salongen, både igår och idag. Men idag var värst :)
Joanna & Fredrik & Tobbe klipp. Sofie & Millan ton sling färg. Plus färg av klipps.
Känns skönt att lägga sig efter att ha hunnit så mycket iaf!

Imorgon ska dagen ägnas åt något helt annat på eftermiddagen. Student och avslutningar börjar dra ihop sig ju!

Och snaaart folk. Snaaart ska jag själv få göra något kul!! :D egen-tid-time ojaa.

Nä.. Sova nu. Börjar SJU imorgon bitti.
Love life.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0