nio dagar

kvar :)

Vart och firat studenterna. den ena tröttare tjejen än den andre :)
Man får verkligen ett suug, en längtan tillbaka.
sjukt bra dag som sagt !

Laddar hem kärleksfilm nu och nätshoppar lite. go kväll ändå.
Midsommar ser ut att bli hur bra som helst också. äntligen har man något planerat och något att se fram emot !!
När låg jag nerbäddad vid tio med datorn i knät och bara myste ner mig en stund innan man ska slå igen sina gröna, ens?
det var nice nu kände jag. Behöver ta ikapp några timmars sömn egentligen.

Hoppas morgondagen kommer vara mindre kaos för mig, på jobbet. jisses vad fel det kan bli ibland när man har mycket i huvudet :)
Men tålamoood.. det skaffar jag mig nu.
OCH lokalsinne ;)

nattaa med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0