we all want love.

får aldrig nog av Rihanna.
Önskar så att jag kunde få dra på henne i Borlänge i sommar. det vore awesome !!

Tänkte nog gå ganska så rakt på sak här i bloggen då endel verkar missförstå vissa saker och har svårt att fråga mig personligen.
eller som sagt inte är så flitiga på att höra av sig.
Man ser ju här i bloggen vad jag gör. Eller på facebook istället :)

Jag har ganska tydligt skrivit i min blogg om hur jag sakta men säkert dragit mig själv i nackskinnet och kommit på fötter efter ett rätt slitsamt förhållande.
Min uppgift har vart att dra igång lusten till det mesta igen.
Och på några månader tyckte jag att jag hade hunnit med en hel del. jag mådde bättre och jag njöt av livet igen :)
Jag skrev om hur dum man egentligen är som kan stirra på det självklara faktum, att vi passar inte ihop. även fast man kämpar lite till och tror att kanske om jag står ut en aning till så blir det bättre. då blir vi starkare.
Men icke !
Jag har kommit underfund med så sjukt mycket.
Jag skulle i vilket fall aldrig få för mig att något skulle vara annorlunda nu igen. Jag skulle aldrig ge mig in i någon sorts repris igen.
Så andas. sluta prata. och kom igen, fråga om ni undrar något :)
Jag gillar raka puckar !!

Efter alla år är det klart att personen blivit en del av mig. betytt mycket och man har gått igenom mycket. Man vet mycket om varandra och känner till de flesta sidor.
Jag har vart vrång så innihelvete under en längre tid. tagit omvägar för att slippa se ansiktet. definitivt inte hälsat. talat om vad patetiskt vissa saker blivit osv.
Men nu.. kommit till en gräns.
Där det inte rör mig i ryggen om han står framför. jag kan hälsa. jag kan slippa mina omvägar !
Jag kan svara på sms utan att det ska leda till något.
jag har kunnat diskutera saker med honom. Jag har kunnat pratat om något som oroat mig. UTAN att det ska dras någon vart.
Vi har pratat andra tjejer och killar osv.

trots allt så tar det enormt mkt energi att gå och störa sig på någon. eller att behöva undvika någon. eller känna sig bitter över någon.
Där av har jag ändrat lite på det endast.
Så vi träffas alltså INTE igen.
Jag träffar ingen nu.  
Än är det rätt torrt på kill-fronten och mig !!

att det ska pratas bakom ryggen gillas inte. fällas kommentarer osv. 
står man varandra nära, ska man ju kunna fråga vad som helst utan att det ska vara något konstigt i det.
jag står för allt jag gör :)

Annars då. så strir jag med folk om alternativ för ikväll. eftersom jag inte känner för krogen eller fylla :)
En del surprisar med rätt roliga förslag faktiskt.
Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0