Hello sunshine!

Go dag ändå. Vilat upp mig vill jag lova. Lapat sol. Umgåtts. Ätit med sofie & milli. Jag & millan tog senare en promme i mariebergsskogen och hälsade på bääna! Och äcklig gris! Och sedan avrundade jag min dag med egen hårvård hos Jessica på Moda!

La i utväxten och drog CF på längderna för att återuppliva barret igen!
Känner mig som ee' ny männish!
Sara passade på att tråda mina bryn och färga dem. Spanks (thanks) brudar! Som Hannah brukar säga ;)

Fixade även Jess utväxt och la CF på längderna. Hon ska alltså bli kritviiit i skallen och jag brukar få äran att försöka mig på detta :)
Alltid lika ansträngande att fixa en frisör!
Men vi har lärt oss hur vi funkar så här går det undan.

Imorgon blir det back To work. Och fredag igen.

Känner på mig att den här helgen kommer bli mys och helt superduper.
Sugit väder som ska komma DOCK!

Nu nattägga och proviva!
Nattaa med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0