Och

Vad hände med vårvädret ens?
Jag blir verkligen påverkad av vädret!!
Är det sol så sprudlar energin jävlar. Överflöd. Kan inte sitta still!
Nu, regn och mörkt ute. Trött och känner mig låg typ.

Dagen i Arvika gick bra! Brummade runt överallt. Fick saker gjorda och lärt mig massa nytt.
Efter jobbet kom mami och myste. Åt lite och badade. Kollade lets dance!
Jag började grina... Blir fan trött på mig själv ibland när jag sätter mig in i allt och känner så ömt för andra människor.
Men kul också!

Nu ska jag banne mig ta med hundarna till sängen och kika klart på tven. Försöka somna i tid.

Brukar få höra på jobbet på morgonen att jag ser utvilad ut :) det gillas !
Hatar att va trött.

Å jag vill tillägga att jag trivs så himla bra med mina vänner !! Gamla som nya :) ni gör mig så glad !!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0