Puke.

Sovit sovit sovit. Bäddade på ballen imorse. Behövde luft och sol! Somnade såklart och vaknade av lite bränna.
Inte vågat äta för än nu ikväll. Magen mår inte..
Magsjuka går tydligen i KD nu. Härligt i värmen verkligen..
Iaf fått behålla maten än så länge. Tagit mig en berocca också.

Längtar bara efter att få jobba igen och träffa folk. My gaaard vad tråkigt detta är.

Kollar greys nu. Grinar som vanligt när jag sätter mig in i något.

Världens bästa Viktor har födelsedag idag också. Ringt han en och tre ggr idag tror jag. Haha. Vi har dragit spy-skämt och pratat strunt.
Han är expert på att lyfta upp i det grå!
Dä baalleerr ur.

Tänk att det är maj nu. Inte längesedan det var februari och jag var total-knäckt.
Tiden läker faktiskt sår! I stora drag iaf.
Och man tar sig igenom, det gör man.
Fortfarande nyfiken på framtiden. Vill så himla mycket :)

Sofie, du är så stark! Jag är så impad av dig och hur du tar dig framåt.
Finns alltid här för dig & Alice!
Love <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Funkade bikinin? :D De som syns ser gör bra ut!! Snygging <3

2012-05-04 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0