TBBT

The Big Bang theory! Skön serie.
Tittade alltid på det hos P.
Nu ligger jag i soffan på sommaro och tittar på det, något utmattad!
Regnet gör mig dryg. Låg. Extra känslig.
PMS! Va fan ska man ha det till på köpet dessutom för?!

Kör på myskväll. Ska ta mig ett bad sen innan läggdags! Mjukar upp kroppen och man blir avslappnad som fan av bubblet ;)

Vart ute i regnet och gått/sprungit med djuren. De var något uttråkade när jag kom hem från jobbet. Så efter turen ute verkar de mer tillfreds och trötta ;)
Även fast det regnade, njöt jag av stunden.
Mer & mer sugen på hund......

Ett fel närmare rätt också. Varför ska jag ens utsätta mig för spänning vs. Knipa?! Haha yäyää whatever.

Imorgon ska jag dra till Arvika på jobb också, all alone :) spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0