Tre måsten !!!

Tre saker jag inte klarar mig utan :) som alltid måste finnas i mitt badrum.

• lancome ansiktsrengöring! Super ren härlig känsla efteråt och räcker i evigheter. Prisvärd så inni.

• L300 ansiktscreme med ton i. Superfräsh och bra att ha när man inte orkar dra på så mycket smink! (Hanna i asås som lärt mig älska denna)

• Calvin Klein in 2 U parfym. Oavsett vilka andra goda jag har, så är den här ett måste att ha. Funkar till vardags, samt till fest om man drar på lite mer.
Den luktar Angie ! Och man får inte ont i huvudet av den. Ej tung. Bara fräsh !

Det är faktiskt bara en tillfällighet att alla är vita !
Sånt här kanske är lite roligare att läsa än vad jag gör om dagarna i ända.
Har ni några badrums-skåps-måsten? :)
Jag har fler. Om ni är nyfikna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0