Det tar sig.

Idag har jag & Viktor åkt runt på Hammarö och gjort service samt lämnat varor :) på em. Fick jag äran att dra ut på en vända helt by My self.
Gick super! Kört mega-bilen ensam. Lastat själv och fixat allt hos kunderna.
Nervöst som tusan men bara man håller sig samlad så fixar man detta!

Lokalsinnet lär ju tränas upp också! De e nice.

Nu ligger jag faktiskt redan i sängen sen ett tag tillbaka. Sovit ett fåtal timmar i helgen och inatt somnade jag sent och sov oroligt bredvid en mkt ledsen och arg vän.
Finns alltid för dig!! Och sover mer än gärna bredvid dig när du vill.
Vi ska klara detta gumman.
Älskar dig! Och beundrar dig verkligen.

Ibland är det skrämmande vad falska människor kan vara emot varandra.
Hur ska man någonsin kunna lita på någon igen?

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0