Lördag it is.

Enda lediga lördagen i Juli :) tog en rejäl sovmorgon. Vägrade ställa någon klocka. Gjorde dunderfrukost. Älskar att göra god helg-frukost. Förbannat tråkigt att äta den ensam dock. Sedan har jag bara myst hemma. Cyklat några vändor. Bland annat till gymgrossisten för att hämta byxorna jag beställde i veckan. Sjukt snygga ! Ett par träningsbyxor och ett par hottisar. Kan visa bild senare. Sedan tog jag en till vända med cykeln. Fick ett infall och skulle kolla in en lägenhet på Haga som snart skall bli ledig. Men njaa... För stor ! Typiskt. Nu undrar jag, Vafan ska jag göra ikväll? Om man inte orkar festa? Alla festar, eller antingen jobbar. Eller tofflar. Och jag.. Känner inte för att festa, eller dra på typ Arvingarna bland massa slet-hassar.. Min bil är trasig IGEN också så jag är bara på dåligt humör och tar mig ingen vart...... Kan inte någon bara surprisa mig och dra iväg mig på något kul?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0