Äta bör man.

Jag tycker det är lite jobbigt att äta en tung maträtt precis innan läggdags.
Ikväll blev det äggröra!
• 4 Ägg
• kokt skinka (påläggs skivor)
• tomater
• örtsalt

Klippte i lite skinka och delade lite tomater.
Riktigt gott. Och mättande :) Innehåller mest proteiner!
Svårt att somna på tom mage och ganska viktigt att kroppen får hålla igång även under natten.
Man bör kanske tänka lite på vad man äter innan läggdags.
En pastasallad med massa kollisar är bra energi men inte det bästa precis innan läggdags utan kanske bättre att ta vid lunch för att få energi till eftermiddags-passet eller så :)

Var till Ikea idag med brorsan. Köpte lite smått och gott. Bla en ny stekpanna!
Min hade verkligen gjort sitt. Brände sönder allt.
Jag veeet mamma, att man inte ska köpa allt på Ikea ;) men den här är prisvärd och helt okej!
Fick med mig lite nya blockljus och dörrmatta också.
Fick även äran att välja ut lite till lillie (Andreas) också. Han är för snabb igenom Ikea bara så jag fick hejda honom lite såklart! ;)

Nu ska jag kura ihop mig och glo på en film där Channing Tatum är med, som jag totalt missat !!
Sleeeep tight u all.



Kommentarer
Postat av: Mami

Haha gott med ny stekpanna då iaf=) Men är gladast över att du är på banan igen!! Älskar dej!

2012-03-27 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0