dagvilsen

Lite gör väldigt mycket för mig nu. Känner verkligen att jag börjar uppskatta det där lilla igen.
Sakta men säkert ska jag nog allt ta mig upp för denna mil långa uppförsbacke. och väl där uppe igen kommer jag vara klokare än klokast. eller härdigare än härdaste. (härdad) haha OM jag tappade rätt ord där.. ni fattar anyway..

min kallender i telefonen är guld värd alltså. i den skriver jag allt! tider jag arbetar. hur jag mått. ifall det händer något speciellt. födelsedagar osv. utan den skulle jag deffinitivt vara vilsen och glömsk!
Nu när jag tittar i den ser jag flera punkter att se fram emot. som sagt, det där lilla gör väldigt mycket.

och det är väl ändå något sjukt viktigt för oss alla, att ha något roligt spännande att få se fram emot!! något att längta efter. planera. och förbereda sig för !! :)
Jag kan också tycka att det är lite pirrigt, att inte veta exakt vad som komma skall.
Ett tag kände jag mig livrädd för det, nu är jag bara so excited!!

Imorgon är det fredag och det känns sjukt märkligt nu när jag vart sjukt. kanske som en tisdag egentligen känns.
Men dee e nicee !!
ööuuhh fått det på hjärnan. inte bråå.

sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Hännap

wwiihooooo!!! jag läser din blogg nu!!! äntligen fattat hur man gör!! Miss Teknikinkompetent! det tog dock ett tag;) saknar din min underbara älskade vän!!! Nu finns det bara en väg hjärtat; Framåååt!!!<3! PUSS

2012-03-16 @ 08:16:11
Postat av: Millan

De e niice! ;P

2012-03-16 @ 14:10:13
URL: http://kamiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0