Dream on!

Alltså mina drömmar..
Så sjukt verkliga så när man vaknar funderar man på ifall det nyss hänt eller ej.
Inatt drömde jag om T! Typ ganska så exakt ett år sedan jag såg honom. Man kan få till en känsla av en kram eller en lukt i en dröm. Skrämmande.
Haha så imorse rullade några kul minnen innanför pannbenet.
Vi kollade mycket på film. Vår film kom att bli Bodyguard med Witney och Kevin kostner.
Han var alltid Kevin och jag var W. Då han alltid haft en bodyguard roll eller Hero roll enligt sig själv. Haha !
Ibland dock har han levt sig in lite föör mycket i den rollen. Lilla pajasen :)

Annars då. Lugn morgon på salongen. Bara jag Jessica och Sara på plats :) varsin färgkund och lite Justin T i högtalarna. Nicee !

När fasen ska man bli pigg då?! Känner mig som en zombie varje morgon. Uuh. Ge mig våren nu. Snö, vad blir det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0