Greeen

Jobbat. Åkt till bergvik. Gått fötterna av mig idag typ. Platta jäkla converse på stengolv är inte att rekommendera!!

Fixade presenter på bergvik. Och köpte mig ett nytt halsband. Lite torsdags-unn!
Fast jag såg minst tre till jag vill ha.
Våren gör något med ens shopping-begär. Dret också.

Slängde ihop min kasslergryta när jag kom hem. Gott gott. Mycket pesto i :))
Tar kanske som mest en kvart att kola ihop.
Rådsnabb nu för tiden jag, med att laga mat!
Gjorde iordning tre matlådor också. Nu har jag lådor ett tag framöver. Känner mig flitig då :)
MEN när jag skulle sätta på locket på den ena märkte jag att jag fått med mig Hannah's lock hem istället för mitt.
Haha litte kul. Lite snopen! Tjuvis!!

Ska sätta mig och putsa saxarna lite..
Lite dusch och sedan DH innan jag sluter mina gröna.
Imorgon is the end of something. Återkommer mer imorgon.
Känner mig liksom låg ikväll. Mycket känslor som kommer över mig bara sådär. Men upp med hakan!
Imorgon är också början på resten av mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0