Karma is a bitch!

Händelserik dag ! Mycket spänningar har släppt nu ikväll men ändå kan jag inte somna.
Känner mig dödstrött men alla tankar snurrar jävlar i huvudet..

Var hos mamma på förmiddagen och fick en helt oväntad present!
Parfym. Älskar överraskningar och älskar att få parfymer! Lycka :)
Nämnt några ggr att denna luktar sjukt gott och pratat lite olika sorter med mams. Och så fåår jag den!
Tack tack <3
Fick även ett par svarta örhängen. Stora och såå Jag :)

Eftermiddagen handlade mest om press, stress och utmaning!
Lovar att berätta om allt.. Snart snart.

Är bara kluven och förvirrad nu. Hur vet man vad man ska ta sig till om man inte riktigt har någon vidare magkänsla att gå på?
Framtiden.. Jag måste ta beslut för framtiden. Vad vill jag. Vad är bäst för mig. Vad sker nu och vad ska ske senare.

The question is........ What is the question?!

Vissa patetiska människor får mig ruskigt sugen på att läsa psykologi. Beteendevetare. Få analysera och sätta diagnoser. Fyfan vad härligt!
Ibland tror jag att jag är lite för smart för mitt eget bästa (skämt å sido). Jag tänker för mycket helt enkelt och kommer fram till mycket kloka sammanhängande saker.

Idag var en stor dag för min vän Sofie också. Hon och Nicke blev föräldrar nu i em! Lilla Alice kom till världen. Som vi längtat!!
Kände att jag blev helt rörd förut när jag fick sms från Sofie. Love you!!
Känt henne sedan vi var plutte-små. Hon har alltid vart som en syster. Vi har bråkat som systrar och umgåtts, alltid genom alla år. Och nu är hon en mami :) underbart!
Sjukt exalterad över att få träffa lillan.
Om ni ville veta så älskar jag barn, bäbisar. Dom luktar så gott! Och jag blir så himla beskyddande och soft emot dem små liven :)

Nu ska jag ta min något vridna/ förvirrade hjärna och trycka ner i kudden.
Sov gott med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0