Njoy life!

Fick ett till ryck idag..
Ringde bort till Njoy och bad om att få testa ett Bodypump pass hos dem.
Sugen på att byta gym. Kollade deras scheman och tyckte passen verkar kul. Effektiva. Och bra tider!

Instruktören var rånice i kroppen alltså. Hon var alldeles lagom men man såg att detta kan hon. Och det har gett resultat!
Mycket roligare och mer inspirerande tycker jag när man ser en snygg instruktör än en halvtjock där troserna skär in och magen väller över.
Haha.. Förlåt. Men man blir mer peppad då!
Och jag måste säga, damn vilket effektivt pass.
Man går igenom alla muskelgrupper.
Detta passet var låtarna lite kortare på, men man kunde då lägga på mer vikter och köra tungare!!
Effektivare. Och man bygger upp musklerna mer!
Kände efter passet att jag var tvungen att gå ett varv i viken innan jag gick hem. Djävul vad jag körde slut på mig. GÖTT!
Hatar att känna att det gått -sådäär..

Hade sönder en glasgrej när jag kom in i all hast. Bajtråkigt! Så fick ju dammsuga också. Haha alltså.. hej energi!
Nu ska jag äta och varva ner!!
Se en film jag dragit hem och njuta - av nuet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0