Råånak !

började med att jag och Millan sa "de e niiice" till i stort sett allt. Sedan "Råånice!" med betoning på rååå. Och sedan tyckte sandra att vi var påväg att skriva eller säga RÅNAK i något sammanhang (Som tydligen verkar vara ett namn?!). Och då bestämdes att Rååånak är något very bad, något väldigt Onajs.
Internt och väldigt roligt nu för tiden!

Idag.
Råånice väder verkligen. imorse var jag ut på en snabb-promme runt husen här i viken, samt la i pengar i bilen. hur varmt och skönt som helst ju.
Men gick upp till mig igen i väntan på att höra något från M, angående jobb. Tillslut drog jag slutsatsen att jag är ledig :) Käkade på Oliven med Mill & Emma och snurrade runt lite i bilen.
Kvällen spenderades hemma hos familjen Karlsson/Lundqvist.
Fick träffa Alice för första gången. Man blir alldeles lugn och samtidigt lyrisk av att få lukta och hålla bebis anser jag! Det händer något inom en. tror det är mammahjärtat som börjar bulta lite.
Hur mysigt som helst. toksöt och lugn är hon!
Den där smulan kommer man nog vilja skämma bort en aning sedan. Få pyssla om, flätor i håret och så vidare.
Sofie har hittat ett lugn igen la jag märke till och det känns skönt. Nicke kändes som en väldigt trygg och stolt pappa. Grattis än en gång till ert underverk ! det har ni gjort bra :)

För egen del känns det där stadiet väldigt långt borta just nu. Men visst har man ett sug eller längtan.
Men var sak tar sin tid.
Jag håller på att stapla upp mitt liv nu.
Det går förvånansvärt bra redan nu måste jag säga. snart är jag på det torra igen.
Och imorgon är det fredag IGEN, hur skönt?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0