Snörvlarr...

Längesedan jag var såhär förkyld. Vill bara få bort skiten ur kroppen !!
Vill börja träna, dansa och bära skrot ;)
Sett hur mkt snygga träningskläder som helst som jag vill ha.

Och en massa massa vårkläder!!
Jacka + skor är ett måste.

Igår klippte jag av Sonja håret, tonade mörkare och satte i lite lösslingor framtill för att styrka lutningen i pagen.
Hennes hår är väldigt fintrådigt och framtill slits det lätt.
Verkligen jätte roligt eftersom hon funderat på detta ett tag och jag vill vara kreativ och ta det stora steget. Än så länge är hon nöjd :)

Idag var jag iväg på en grej på förmiddagen och hela eftermiddagen har jag legat nerbäddad, i morgonrock, under täcket och bara sovit.
Försökt sova bort eländet i kroppen! Men vaknar dåsigare än dåsigast!!
Får se hur jag är imorgon. Inget vidare att hänga över kunderna såhär!!

Kommit underfund lite mer med min nya dator också. Gillar den mer och mer :) kass mottagning på nätet bara så ska ringa tele2 och höra vad man kan göra åt det.

Ville dra till med en riktig heting till bakgrundsbild. Mjaau :)
C.tatum fick det bli. Han är nog helt totalt optimal alltså!
Yeah yeah dream on.

Sofie och Millan kom hit och underhöll mig några timmar ikväll. Tryckte i Sofie lite ananas också. (det ska få fart på bebis, tydligen) men nej. Inget vatten kom i min soffa iaf :)
Hon pratade om att slemproppen kom häromdagen. Självklart ville jag höra mer om detta, vad är det? Varför? Var sitter denna? Osv.
Då kom ritblocket fram och förklaringarna.
Sofie är bara för skön alltså :)) hon kommer bli en GO OCH ROLIG MAMMA! helhjärtad och enormt charmig!
Förstår att hon är trött på magen, men jisses så fin den är <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2199012/images/2012/pic_193828456.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0