Täpptd i däääsan

Förkyld verkligen. Vet inte hur många ggr jag nyst idag?
Imorse ringde klockan iaf. Måttligt trött och yr innan jag kom på varför. Då fick jag fart minsann!
Hämtade upp Madde och drog till Millan, sedan vidare till Arvika och spa !!
Mmmm.. Precis vad jag eller VI behövde!
Doppade oss i den "kalla" poolen först. Sedan myste vi ner oss i bubblorna. En timme eller två? ;)
Åt en massa frukt och fick en varsin behandling. Jag valde ansiktsbehandling! Och heerreminguud vad skönt det var!! Fick massage, peeling med lermask och återfuktande creme osv osv.
Man BÖR unna sig sådana här dagar betydligt oftare.
Efter detta blev det mera bubbel och både ång och torr-bastu ! Sedan dusch och göra sig iordning för lunch :)
Cesar-sallad, en tallrik som kunde gjort 2 stycken mätta.
Himla lyckat! Min täta näsa släppte för en stund. Och jag njöt verkligen av varje minut. Som jag längtat efter detta !!

Nu ikväll var det dags för mello-final. Åkte hem till Mimmi med familj och åt lite och hade lite mera mys :)
Siri underhöll oss med lek och mys i soffan.
Himla lyckad dag/ kväll !
Rundar av kvällen med mina tre apor, Madde Millan & Emma.

Imorgon ska bli en riktig återhämtnings dag! På måndag SKA jag vara pigg.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0