Till death do us a part !

Mina vänner är de bästa jävla vännerna man kan ha !
Mitt i allt tråkigt har man en stönig vän som ringer och styr upp lite åt mig. Viktor heter han ! Och helt seriöst vet jag inte varför han ens orkar med mig längre eller har hjälpt mig så mycket genom alla år av vänskap. Och fortsätter med det. Tuusen tack !!
Eller ni som ringer eller smsar och stämmer av läget med mig. Blir sjukt lycklig av det..

Anledningen tjejer till att jag inte ringde någon av er igår mitt i allt ledsamt var att jag fick helt enkelt inte ur mig några ord.

Idag har jag jobbat röven av mig. Ibland undrar jag ifall man kanske tror att jag kan dela på mig?? Löste det iaf.
Nu ska jag pack My bags och åka mot kilet.
Min bror Andreas fyller 20 idag.
Blir kalas hela helgen!
Ska jobba imorgon också. Sedan bara njuta av helgen. Var ett tag sedan..

Så hoppas vi på att nästa vecka öppnar upp lite nya äventyr för mig!!
Lyssnar på min nya Playlist nu. Myror i brallan heter den.. Precis vad man får!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0