Tillbaka till verkligheten !!

Helgen rann iväg. Som vanligt!!
Men fruktansvärt rolig helg. Träffat massa vänner och släkt.
Firat brorsan minst sagt. Okej.. Det blev fest och gick inte ta det lugnt med detta folket i lördags !!

Hamnade som sagt i lite matkoma efter den goda maten hos brorsan i lördags. Men sen fortsatte kvällen hos Lena (Millans mamma) där vi hade lite mamma-dotter mys. Mer mat och massa vin! Skrattade så tårarna rann.
Sofie, Susanne. Millan, Lena. Jag och mamma. Och Emma joinade några timmar. Kollade mello och pratade om allt från fötter till hår och så vidare.
Framåt småtimmarna blev jag och Millan lite rastlösa medan de andra blev tröttare och tröttare :) Sofie fick köra oss till FAGERÅS! Haha jag som skrev om festerna där häromdagen.
Sjukt kul.
Härj som vanligt!!
Micke gjorde kors i taket bokstavligt talat för att jag för en gångs skull var med igen. Och först med fingret i luften men sen kom en av alla sjuka idéer igen. Han sprang iväg och hämtade något att göra korset med! Kan ni gissa vad det blev...?
Haha, RAKLÖDDER! slutade med att det droppade raklödder i Andreas grogg och sen var raklödder-kriget igång !!
Lukta raklödder av alla resten av kvällen.
Så stekte vi hamburgare och dansade röven av oss i stackars huset.
Barskåpet öppnades och det bjöds hej vilt.
Behöver jag säga hur jag mådde igår?!
Somnade hemma hos Millan, vid cirka sisådär halv sex på morgonen. Tog mig inte där ifrån för än två på söndag dag. Maj god!

Nästa helg SKA jag vila upp mig. Då blir det spa och massa nyttigheter istället. Behövs verkligen :)

Vart i Boda ikväll. Drog med mig Sofie på lite rastning :) vi bara väntar ju på att vattnet ska gå och bebis ska va påväg ut !! <3 klippte lilla melvin och även pappa Fredrik. Drack kaffe och stre :) trevligt trevligt! Nu ska jag sortera lite tvätt och försöka komma i säng.
Imorgon är en viktig och kanske avgörande dag :)

XoXo


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej barbapapa!!! OMG.. Inge kul kort

2012-03-06 @ 00:02:18
URL: http://sessankarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofie du är så himla vacker även som gravid !! Var stolt istället <3!

2012-03-06 @ 00:29:19
Postat av: tina

tycker med att du är fin gravid.. ! va stolt

2012-03-06 @ 10:16:26
URL: http://www.jewelleds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0